torsdag 4. februar 2010

På tide med noe nytt i klesskapet?

I hele ettermiddag og kveld har jeg vært inne på ulike sider hvor man kan bestille sin egne fleecekjole eller alvekjole hvis du vil. Og jeg har så lyst på!

Jeg er inne på nettstedene til Alveskogen og Mojo Design, og klarer så vidt å rive øynene mine bort fra skjermen, for det er jo så utrolig mye fint å se på, og ikke minst ønske at en hadde råd til! Kjolene er riktig nok i en høyere prisklasse enn jeg kjøper klær i, men da har man jo dem også mye lenger en "billig-plagg". Man kan også bruke det til hverdags og til fest, og passer med både bukse, strømpebukse og tights under. Bruksområdene og tilbehørene er mange, men hvilken skal en velge?? Det er det store spørsmålet!

De lages ut utrolig mange farger og fargekombinasjoner, og så kan en vlege mellom hette/ikke hette, lange ermer/mellomlange ermer/ikke ermer, lomme/uten lomme, høy hals/lav hals osv.

Dette er bare neoan av kjolene jeg har sett på, men dere får et innblikk i hvordan kjolene kan se ut ihvertfall:






Det to øverste bildene er fra Alveskogen, mens de fire nederste er fra Mojo Design

4 kommentarer:

  1. Kjempefine var de! du får spare, så får du nok alvekjolen din tilslutt!

    Ha en fin kveld videre,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Håper jeg får råd til en slik en innen mars, for da er det hvis mye besøk som står for tur. Så jeg får bare spare i vei til da :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjolane va kjempekule. ka e nettsio te dei? syns den grå va veeeeldig fin. Bestemt deg for hvilken du skal ha?

    SvarSlett
  4. Alvekjolen - http://www.alveskogen.com/
    Mojo Design - http://mojodesign.wordpress.com/

    Kjolene er kjempe lfotte alle sammen, men endte til slutt opp med den oppe til høyre med stjerner på. Fikk den hjem i går, og den er kjempe god og varm, så gleder meg til å gå med den!

    SvarSlett