søndag 25. oktober 2009

Mer tid til å sove

I natt var det enda en gang klart for å stille klokken tilbake en time. Men når jeg våknet i dag var jeg ikke sikker på hva klokken faktisk var, da alle klokkene hjemme hos mamma og pappa viste forskjellige ting. Men i en slik situasjon er det bare en ting en kan stole på, nemlig iPhonen min.

Når jeg og pusen fløy opp hit på torsdagen gikk det overraskende bra, selv om det bare var andre gangen hun har vært i et fly. Det kom litt små irriterte lyder fra henne mens flyet gjorde seg klar til å starte opp, men det skjønner jeg veldig godt, for innvendig hadde jeg det på samme måte.. Da vi landet på Flesland pustet både jeg og pusen lettet ut, og heldigvis var det ikke så mye rush-trafikk vi ble offer for heller, så hun kom rakst ut i friheten.

På fredagen var det tid for Mary Kay hudpleie og sminke party, og det ble en stor suksess. Blir alltid litt penger som går med på noe sånt, men hvis man ikke kan ta seg råd til å skjemme seg bort innimellom, hva skal man da med penger? Jeg fikk en flott bilde av sminkeavdelingne, men får ikke lagt det ut da jeg ikke har med kabelen min til iPhonen, men det skal jeg få ordnet opp i når jeg reiser hjem igjen på mandagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar