fredag 5. mars 2010

Den lange ventetiden

Denne uken har jeg vært alene hjemme, og heldigvis har dagene gått relativt fort. Min kjære samboer kommer hjem i morgen kveld, og nå har selvfølgelig tiden begynt å gå skikkelig sakte! Har jeg kommet meg gjennom en hel uke burde jeg klare å komme meg gjennom den siste dagen også :)

Ellers er det ikke lenge igjen til film nummer to i Twilight Sagaen, New Moon, kommer ut på DVD. I den sammenhengen har jeg fått tak i en billett på releasepartyet som er på Rockefeller 17. mars. Gleder meg kjempe mye til å være med på det!

Det er mye bra som skjer de nærmeste ukene, så jeg har mye å se frem til!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Koseleg å få kommentarar frå deg i dag då :-)
    Du kan trygt prøve den ostekake oppskrifta, for den smaka ikkje masse som ostekake... men bunnen var meir karamell enn brownies synest eg... Men, god var den!
    Ha ein flotte kveld vidare :-)

    SvarSlett