onsdag 24. mars 2010

Påskeferien nærmer seg!

Nå er det ikke lenge igjen til det offisielt er påskeferie på emg, og jeg gleder meg kjempe mye til å få dratt hjem en tur og hilse på venner og familie. Det er nesten slik at jeg ikke kommer til å kjenne igjen mine to yngste nieser fra sist gang jeg var der, for nå er begge blitt så store at de har gått til annskaffelse av hull i ørene! De søte småjentene mine er ikke så små lenger, de er jo snart 7 år begge to!


Tror det blir bra for oss alle å få en pause fra hverdagen vår i øst, og nyte forhåpentligvis flotte dager i vest uten så mye bekymringer. Og ikke minst god mat sammen med familie og venner :)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg veldig til å møte dere igjen.
    Klem,

    SvarSlett
  2. Skal bli deilig med påskeferie ja!
    Så ses vi vel på lørdag... :-)
    Klems

    SvarSlett