onsdag 22. september 2010

Dagen nærmer seg..

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal under kniven. Kun 6 dager igjen! Gleder meg til å få det overstått, men gruer meg til det også, forståelig nok. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva det er jeg gruer meg mest til; sykehusoppholdet, selve operasjonen eller tiden etterpå.

Sist jeg var innlagt på sykehuset var når jeg ble lagt inn med det nyoppdagede alt for høye stoffskiftet mitt for fire år siden. Jeg husker ikke så mye fra den tiden, annet enn at det var utrolig kjedelig å nesten være isolert på sykehuset uten mulighet for å kunne gjøre noe som helst. Privatliv hadde jeg nesten ikke siden jeg hadde rom på gangen. Så det håper jeg at jeg slipper denne gangen, slik at jeg ihvertfall kan slappe av og ikke bekymre meg for at jeg er i veien hele tiden. Og så håper jeg at jeg får mulighet til å få sett filmer og serier på pcen min, uten å forstyrre andre.

Når det gjelder operasjonen vet jeg ikke så mye om hva som skal skje annet enn det jeg har lest litt på nettet, men jeg vet jo ikke om det blir likt for meg. Jeg håper at det er raskt overstått og at det ikke oppstår noe komplikasjoner slik at de må rote mer i halsen min enn absolutt nødvendig.

I tiden etter operasjonen kommer jeg til å være sykemeldt i et par måneder i følge kirurgen som skal operere meg. Jeg vet ikke hvordan formen min kommer til å være, så jeg prøver å ikke ha noe formening om hvordan det kommer til å bli. Så det får bare bli som det blir! Kan vel ikke bli så mye verre enn det er nå vel? *bank i bordet*

Slenger med et bilde av solstrålen vår Frøya. Gleder meg til å slappe av med henne i neste uke og tiden fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar