torsdag 14. oktober 2010

En uke er gått..

siden operasjonen torsdag 7. oktober. Jeg hadde det ikke så verst på sykehuset de dagene jeg var det, men det var så utrolig godt å få komme hjem igjen til samboer og pusekatt forrige lørdag! Jeg ante ikke at det gikk an å savne noen så mye på så kort tid, men det går tydeligvis an.

Jeg har uten tvil den mest fantastiske samboeren som noen gang har eksistert, for han steller så utrolig godt med meg om dagen og passer på at jeg skal bli frisk igjen fortest mulig. Det skjer nok ikke over natten, men med god hjelp og støtte fra han er jeg ett skritt nærmere en normal hverdag for hver dag som går.

Det er flere lyspunkt i hverdagen for jeg får så mange koselige telefoner og meldinger fra mennesker som tenker på meg og ønsker meg god bedring, og det sett er jeg så utrolig stor pris på. Dere er uunnværlige alle sammen, og jeg er kjempe glad i dere alle!

Jeg fikk en fantastisk bukett av bestevenninnene mine i dag, så når står det en nydelig høstbukett på bordet som jeg ikke klarer å slutte å smile av. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten dere!

3 kommentarer:

  1. Kjekt at du har mange som tenker på deg nå! Nydelig blomsterbukett du har fått.

    Pass på deg selv og bli fort frisk igjen vennen!
    Klem.

    SvarSlett
  2. Takk for det!

    Her slappes det av hele døgnet, så håper det hjelper på å bli bra igjen fortest mulig.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så snille venninner du har då;-P Kjekt du likte blomstrane=) Dei var veldig fine!
    Håper det går bra med deg, vennnen!
    Klem=)

    SvarSlett