torsdag 21. oktober 2010

Jeg er så glad!

Min bedre halvdel overrasket meg stort i går, og seg selv også for den saks skyld. Etter en snartur innom IKEA for den obligatoriske pølsen og en runde for å hente ispirasjon og se på nye varer siden sist vi var der, skulle vi innom Sandvika storsenter for å spise pizza på Peppes.

Etter en snartur innom Platekompaniet, hvor jeg forøvrig fikk meg Skjønnheten og udyret BluRay + DVD, skulle jeg bare innom Jernia en tur. Der, midt i lokalet stod det vakreste kjøkkenredskapet jeg noen gang har sett, nemlig en rød Kitchen Aid. Etter å ha drømt mye om denne maskinen den siste tiden klarte jeg ikke å ta øynene bort fra den. Siden de ikke akkurat er gratis fant jeg ut at jeg kunne leve en god stund på bare noen bilder av vidunderet og kunnskap om hvilket navn den flotte rødfargen hadde slik at jeg viste hva jeg skulle drømme om fra nå av.

Men på vei ut av butikken stopper kjæresten min opp og sier "Nei, vi tar den vi" og snur og går tilbake mot eskene som inneholdt maskinene. Før jeg skjønte hva som skjedde var vi på vei til bilen med nyinnkjøpt Kitchen Aid og ekstrautstyr!

Vel hjemme fikk kjøkkenet en rask oppryddning og Kitchen Aiden ble plassert på kjøkkenbenken.Jeg klarer ikke å slutte å se på den der den står og pynter opp kjøkkenet. Til nå har jeg allerede bakt brownieskake til meg og skillingsboller til en svært fornøyd kjæreste. Gleder meg allerede til å bruke den igjen!

Se hvor nydelig den er!

Siden dette er årets julegave til meg tror jeg virkelig at den skal få bli med i bilen når vi drar over fjellet og hjem til jul! Så jeg får bare begynne å finne frem passende oppskrifter til ting jeg kan diske opp med i romjulen :)

4 kommentarer:

  1. Grattis så mye med ny kitchen aid! Et smykke på kjøkkenet :o)

    Klem,I

    SvarSlett
  2. Takk! :)

    Den står her så fint og pynter opp et ellers svært kjedelig kjøkken ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. HEI, kjempefin blogg du har.

    For en stund siden skrev du oss en kommentar på vår blogg om at du ønsket teste EOS Hand Lotion. Du er blitt valgt ut til å delta i dette, men for at vi skal få sendt deg håndkremen, kan du vennligst sende oss en epost du merker med ADRESSE EOS TESTER til epost adresse valen.utvik@gmail.com med din komplette adresse så sørger vi for å få sendt produktet hjem til deg.

    Når du har prøvd ut EOS Hand Lotion en stund ønsker vi at du lager et blogginnlegg, hvor du gir din ærlige tilbakemelding med hva du synes er bra og hva du eventuelt ikke liker. Vi vil ha DIN ærlige tilbakemelidng.
    Du kan tipse oss når dette er gjort på Facebook siden vår http://www.facebook.com/evolutionofsmooth eller ved å sende en mail til valen.utvik@gmail.com

    Vi imøteser din tilbakemelding.

    SvarSlett