torsdag 26. november 2009

Eksamen nærmer seg..

På denne tiden neste uke er jeg midt i eksamensstresset, med to unnagjort, og en igjen.. Og i forbindelse med det er det fokus på å lære meg ting jeg ikke har helt kontroll over. Jeg skal ha eksamen i mat og helse, hvor vi allerede i morgen får ut en skriftlig oppgave som skal løses innen mandag, mens vi på onsdag skal ha praktisk og individuell eksamen.. Høres veldig mye ut, og det er tanken jeg sitter med nå også.. Så blir bra å se hva oppgaven går ut på i morgen. De to andre eksamnene mine er i matematikk skriftlig og muntlig. Så nå sitter jeg bøyd over sannsynlighet og kombinatorikkoppgaver, i håp om at noe kommer til å sitte igjen etter denne økten.





Bildene er hentet fra Wikipedia, og er noe av det jeg skal forstå meg på.. Ser for meg lange timer med blyanten i hånden ov viskelæret godt tilgjengelig..

2 kommentarer:

  1. Lykke til med lesingen og eksamenen!
    Uansett er det jo godt å bli ferdig så pass tidlig i desember slik at du kan kose deg masse!

    Klem, I

    SvarSlett
  2. Det er sant ja. Er ikke å mye å gjøre etter det, så gleder meg til å komme i skikkelig julestemning da :)

    Klem

    SvarSlett