lørdag 14. november 2009

Har fått meg en utfordning

I går fikk jeg en utfordring fra min kjære svigerinne som har bloggen
drømmer på landet
og det må jeg jo selvfølgelig svare på!


1.Skriv tre ting du husker som om det var i går
  • Dagen min kjære samboer lagde middag til meg for første gang
  • De fire gangene jeg har blitt tante
  • Den dagen jeg flyttet sammen med min kjære samboer
2. Skriv tre ting du misliker
  • Egoister
  • Arrogante mennesker
  • Stigmatisering
3. Skriv tre ting du liker godt
  • Mine kjære og nære
  • Sursøt svinefilet hos Hong Kong House
  • iPhonen min
4. Skriv tre blogger du besøker daglig

  • Bloggen
  • Ultraviolet
5. Skriv tre sanger du hører på for tiden
  • Bella's Lullaby - Carter Burwell [Twilight soundtrack]
  • Super Massive Black Hole - Muse [Twilight soundtrack]
  • Decode - Paramore [Twilight soundtrack]

6. Skriv ned tre programmer du følger med på
  • Grey's Anatomy
  • One Tree Hill
  • Heroes
7. Skriv ned tre bloggvenner du vil sende denne videre til
  • Bloggen
  • Ultraviolet

3 kommentarer:

  1. Bra du tok utfordringen og flott du fikk tak i noen godsaker! Glemte det helt jeg - men skal se nå!!!

    SvarSlett
  2. Vel - det va litt optimistisk som jeg trodde å få tak i noen Jimmy choo ting nå;)

    SvarSlett
  3. Er utrolig glad for dagend fangst :) Var inne på finn.no i sted og der er det tydelig en del som har kjøpt mye for å selge det dyrt igjen.. Så er glad jeg fikk det gjennom nettbutikken.. Håper det kommer ut noen flere produkter, selv om jeg tviler på det.. Men er lov å håpe :)

    SvarSlett