tirsdag 10. november 2009

Julen nærmer seg med stormskritt..

.. og det fører til at kaoset med å handle julegaver til alle som skal ha nærmer seg også! Merker at panikken sprers seg bare med tanken.

Det betyr at det blir utallige turer til diverse butikker på jakt etter den perfekte gaven for hver enkelt person. og selv om jeg har noen tanker om hva jeg skal gi til noe, er det mange jeg ikke har den fjerneste anelse hva jeg skal finne på. Men ett eller annet skal jeg klare å finne på!

Sitter å ser litt på hva jeg selv ønsker meg også - det hører jo tross alt med det også. Og for tiden har jeg lyst på et digitalt speilreflekskamera. Jeg er ikke så flink til å ta bilder nå, og det kommer av at det ikke er alt mulig en kan klare å ta bilde av med et mobilkamera, så det vil jeg gjerne endre på. Jeg er ikke sikker på hvilket merke jeg har lyst å gå for den gangen jeg en gang får nok penger til å kjøpe et, men etter flere tester jeg leser ser jeg at Canon sine kamera kommer høyt ut. Så jeg får se mere på dem fremover mens jeg gleder meg til stipendet som kommer i januar.

Legger ved et bilde av en av kandidatene; Canon EOS 1000D


2 kommentarer:

  1. Ville anbefale deg cannon kamera - men de er ganske like!
    Jeg har et sony kamera og på mange områder er det bedre - ( mye lettere funksjoner for amatører å bruke - men canon er lettere å skaffe tilbehør til bla!)

    Er enig med deg at det er vanskelig å handle julegaver - og dere to er noen av mareritt prosjektene;) Hint, hint, hint!!!

    Ha en strålende kveld.

    klem, I

    SvarSlett
  2. Ja, ser at det er mye som er likt med de alle.. Så er bare å se hva lommeboken sier når det kommer til dagen jeg skal kjøpe :-)

    Er ikke meningen å være vanskelig ;-) Jo mindre plass ting tar, jo bedre :-)

    Klem, N

    SvarSlett