fredag 13. november 2009

Jimmy Choo!!

I morgen starter salget av Jimmy Choo hos H&M, og som vanlig regner jeg med alt alt blir revet bort med en gang. Og siden jeg ikke bor i nærheten av noen av de 10 butikkene som er så heldige
å selge det trodde jeg at jeg ikke kom til å få gleden av å eie noe derfra. Men så leste jeg at det blir tilgjengelig fra nettbutikken til H&M også, og da ble dagen mye bedre!

Jeg har funnet frem til noen favoritter jeg skal se om jeg får tak i, selv om sannsynligheten fremdeles er lav. Men det skader jo ikke å prøve ihvertfall.




  








2 kommentarer:

  1. Lekkert!
    Jeg for min del sikler ganske mye på noen øredobber - men ikke så mye at jeg gidder å reise til byen i morgen for å stå i kø!

    ønsker deg en flott helg
    klem, I

    SvarSlett
  2. Nei, tror ikke jeg hadde orket å stå i noe kø for å kanskje få tak i noe.. Så jeg får heller se om jeg får tak i noe på nettsiden, hvis ikke så er det ikke et så stor tap - selv om jeg håper jeg får tak i noe.

    Håper dere får en flott helg.
    Klem

    SvarSlett