lørdag 14. november 2009

En smule hektet gjerne?

Da har jeg fått meg bekreftelse på mail av H&M! Er kjempe fornøyd med tanke på at jeg klarte å få tak i noe fra Jimmy Choo kolleksjonen, selv om nettbutikken til H&M gjorde sitt beste for å forhindre det..

Satt klar ved pcene (ja, jeg hadde faktisk to jeg skulle bestille fra) litt før halv ti og prøvde å logge meg inn pånettbutikken uten hell. Fikk opp feilmelding på feilmelding, og etter hvert som klokken nærmet seg mer og mer 10.00 kjente jeg at panikken kom over meg. "Hva hvis jeg ikke kommer inn, hva skal jeg gjøre da?" Ja, jeg vet det bare er materalististiske ting det er snakk om, men de er jo så fine! Jeg ga meg ikke, og oppdaterte siden gjentatte ganger til jeg endelig klokken 10.15 klarte å komme meg inn på nettsiden!

Til min store glede var ingenting utsolgt foreløpig så da var det bare å handle raskt for å sikre meg godbitene jeg hadde sett meg ut. Jeg hadde faktisk tid til å tenke over "Kommer jeg noensinne til å gå med disse skoene?" og "Har jeg noe som passer til denne fargen?" før jeg etter noen minutter trykket fullfør handel. Gleder meg utrolig mye til jeg får tingene hjem i posten, noe kommer allerede neste uke mens andre ting kommer ikke før i desember. Men det går helt fint, skal klare å vente jeg :-)

Så her er godbitene jeg klarte å få tak i:







 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar