fredag 8. januar 2010

Da var helgen her

Endelig var det helg etter at hverdagen er tilbake som normalt etter en lang og velfortjent ferie. Skal bli godt å sove så lenge man klarer, og legge seg igjen akkurat når en har lyst. Og så må man jo få plass til litt wow spilling innimellom også.

Dette blir vel også den første helgen jeg og samboeren min har alene sammen siden oktober/november nærmest, så det er ekstra godt å ikke måtte gjøre så mye.

Vi skal en tur til Svergie i helgen for å se etter skiutstyr, da de hadde gode tilbud på samme tid i fjor. Så hvis de har det i år også, blir det gjerne ski på meg :) Ikke at jeg kan gå på det, eller snowboardet mitt som støver ned i boden. Så det må vi prøve å få gjort noe med også.

God helg :)

1 kommentar:

  1. Håper dere finner noen bra tilbud!
    Jeg skal kjøpe meg bortover - ski i år tenker jeg! Må bare vente til lønning først!

    Ha en god helg,
    klem, I

    SvarSlett