onsdag 20. januar 2010

Har fått meg en award

Fikk en gledelig overrakselse da jeg var innom min svigerinnes blogg i kveld, drømmer på landet, for der hadde jeg blitt tildelt en award!




Jeg gir den videre til min gode venninne Marita, som har en blogg hvor jeg blir oppdatert med ting og tank som skjer i livet hennes når vi ikke har så mye tid til skravling som vi burde hatt.

Med awarden følger det en oppfordring til å fortelle syv ting om seg selv:
  1. Jeg har en samboer som jeg er utrolig glad i
  2. Har fire fantastiske nieser som betyr alt for meg
  3. Jeg drømmer om et hus i skogen
  4. Jeg har spilt i korps i totalt 12 år, og har vært med på flere Norges Mesterskap i Bergen og Oslo samt Siddis Brass i Stavanger - kjempe artig!!
  5. Har skikkelig dilla på Ostepop for tiden, men kun fra den store posen!
  6. Har alltid hatt lyst til å kunne lage tykke amerikanske pannekaker, slik som man er blitt kjent med gjennom amerikanske serier og filmer
  7. Klarer ikke å legge meg til å sove hvis ikke gardinene henger over hverandre på riktig måte, og blir holdt inntil veggen ved hjelp av en stol (samboer sier at jeg har et problem, og må vel si meg enig i det)

Håper dere ellers får en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Kvar gong me fekk besøk frå Canada før, hadde dei alltid med Canadiske pannekakemikser for sånne tjukke pannekaker med til Granny! Stacks of 5-6 pancakes, a bit of maple cyrup between 'em, and a LOT on top =) YUMMEH!

    SvarSlett
  2. Høres kjempe godt ut altså! Håper jeg kan klare å få ta ki det fra ett eller annet sted, for frister sånn! :)

    SvarSlett