lørdag 2. januar 2010

Tilbake til hverdagen

Da var det tilbake til hverdagen etter en god og velfortjent jule- og nyttårsfeiring. Skulle gjerne hatt enda en stund fri, men får heller ta det igjen en annen gang, for blir vel nok av muligheter fremover mot sommeren :)

Har hatt det utrolig kjekt sammen med venner og familie, og når samboeren min kom hjem 3 dager tidligere enn ventet kunne ikke ting bli bedre! Så skal kose meg ekstra godt sammen med han når jeg endelig har han hjemme, for er så godt å ha han her hos meg. Og pusen vår er ikke så pratsom, så er greit å ha noen andre å snakke med.

Vi kom hjem fra hyttetur tidligere i ettermiddag, så dagene frem mot mandagen kommer til å bli brukt til å se filmer, serier og spille wow :) Godt å ha litt fri fra alt enda noen dager før vi må tilbake til jobb og skole. Så nå får jeg se litt på tv og kose meg med litt snacks og godt. Julen er jo ikke helt over enda, så er lov enda noen dager ;)

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Håper dere hadde en fin nyttårsfeiring på fjellet - Og sender dere gode nyttårsønsker!

    Kos dere sammen resten av fri-en;)

    Klem, I

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det :) Dere må kose dere sammen også :)

    Klem, N

    SvarSlett