torsdag 7. januar 2010

Fristelsen tar overhånd..?

Etter å ha lest litt på bloggen til min svigerinne, må jeg innrømme at jeg er fristet til å gå til innkjøp av et nytt tilbehør til min ellers så kjedelige garderobe. Har helt falt for flere av Becksöndergaard sine skjerf, så søker side opp og side ned i håp om at jeg finner et som passer meg :)

Det eneste er at det koster mer enn vinterskoene mine gjorde (men de fikk jeg til halv pris da :-p), men det som er positivt med det er så mye mer :) Så får se om jeg klarer å legge bort litt penger hver uke i håp om at jeg klarer å få tak i et jeg vet jeg blir fornøyd med.

Har vært innom flere nettsider for å se bilder av skjerfene, og dette er favorittene så langt:







2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Ja er veldig godt fornøyd med becsøndergaard sjerfet mitt<3

    Bertas Oldebarn hadde også det blå med hjerter på, men jeg er glad jeg kjøpte dødningehode - sjalet! Skal også ha det brune på siste bildet du viser men lommeboken var ikke enig med meg i at jeg skulle ha begge denne mnd! hihihi -så får vente litt med det andre!

    Håper du klarer å skrape sammen penger til å pynte din vakre hals med en slik lekkerhet!

    Ha en fin kveld,
    klem, I

    SvarSlett
  2. Er godt du er veldig glad for ditt, for det er et stort pluss for at jeg også skal få meg et :)

    Er bare å klare å bestemme seg for hvilket jeg vil ha, men kunne tenkt meg både med hjerter og stjerner, så får se hva jeg får tak i først :)

    Klem, N

    SvarSlett