fredag 29. januar 2010

Endelig var en hektisk uke over!

Jeg er nå ute i praksis igjen, for tredje og siste gang på lærerhøgskolen. Og tiden har gått kjempe fort! Kan ikke helt forstå at det er fredag, for kjennes ut som tirsdag eller onsdag. I forkant av praksisen har jeg ikke vært helt overbevist om meg på en ungdomsskole hadde vært en god match, men etter gjennomførte undervisningstimer på kjøkkenet og gode tilbakemeldinger fra medstudenter og praksislærer må jeg si meg fornøyd.

Nå er det bare tre uker igjen av praksisen før det blir en godt etterlengtet vinterferie/studieuke, så ser virkelig frem til den. For da blir det tid til å få tatt igjen søvnen jeg har gått glipp av denne uken.  I forbindelse med det har jeg også gått og sett etter nye dyner og gjerne en dobbeldyne hvis jeg fant en rimelig en. Men det har vist seg å være en vanskelig oppgave. Bare å komme med tips hvis dere har noen.

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Det er travle dager med prakis, men dog spennende også! Så kjekt at du får gode tilbakemeldinger... Kanskje du faktisk havner på ungdomsskolen da;)

    Har du sett på kid?, de har mye dyner.

    Ha en god helg,
    klemz

    SvarSlett
  2. Etter hver eneste praksisperiode har jeg sagt at her er der jeg vil jobbe når jeg er ferdig. Så blir spennende å se hvor jeg faksisk ender opp.

    Har vært på Kid, Princess og Jysk. Alle stedene har det vært gode tilbuder, men ingen av dem har hatt inne den dynen jeg kunne tenkt meg, helt til jeg var innom Jysk i Horten. Der hadde de kjempe mye å velge mellom, så da fikk jeg med meg en Høie Greenfirst dobbeldyneyne hjem! Gleder meg til å legge meg allerede ;)

    SvarSlett